Tuesday 29 March 2011

~pabila gerimis..~

syukur alhamdulillah aku masih lagi bernyawa pada ketika ini...syukur dapat lagi aku menulis blog yang tak seberapa nie..cuaca hari nie alhamdulillah semakin pulih tak seperti 2 mlm yang lepas..keadaan cuaca agak menakutkan kitowg sume..kot2 berlaku tsunami ke ape..alhamdulillah semua berada dalam keadaan baek..syukur sangat2..nie aku nak share  gmbr dgn korang sume keadaan umah aku ketika  bnjir ..ianya berlarutan selama 2 hari..huhuhu saksikanlah..=)


No comments:

Post a Comment

Tuesday 29 March 2011

~pabila gerimis..~

syukur alhamdulillah aku masih lagi bernyawa pada ketika ini...syukur dapat lagi aku menulis blog yang tak seberapa nie..cuaca hari nie alhamdulillah semakin pulih tak seperti 2 mlm yang lepas..keadaan cuaca agak menakutkan kitowg sume..kot2 berlaku tsunami ke ape..alhamdulillah semua berada dalam keadaan baek..syukur sangat2..nie aku nak share  gmbr dgn korang sume keadaan umah aku ketika  bnjir ..ianya berlarutan selama 2 hari..huhuhu saksikanlah..=)


No comments:

Post a Comment