Monday 18 April 2011

fisioterapi bersama adik sara


pagi yang terang kini sudah gelap..hehehe saje nak test suara..huhu pada hari ahad yang lepas aku sempat gakla menemani aunty aku bwak ank dye terapi kt hospital..erm awal jgkla kitowg kuar perggh mmg awal giler bgn dr tito..hahaha terpaksa mengkorbankan tido ku itu demi aunty ku yang tercinta....kih3 mula2 kitowg pergi kt pakar diet pemakanan..woo bru aku taw upe2 bdak kcik pom ader diet pemakanan..huhuhu byk info ntip2 yang aku dapat..especially pasal pemakanan untk baby yang baru nak blajar makan..then pastu bwu la kitow pergi kt fisio..kt sane adik sarra didedahkan untuk membuat terapi urutan kaki, tangan supaya bdannye tak lembik..sian gak la kt baby 2 coz masa dye dilahirkan dye mempunyai sedikit masalah dan memerlukan rawatan n penjagaan yang rapi..kin umur dye genap 8bln tp dye still x dapat meniarap lagi..so kita sume doa2kanlah agar sepupu kecilku nie bisa n cepat2 sembuh..insyallah..kat bawah nie adalah antara gmbar2 yang sepat aku ambil =)


kuat ye jgn nges taw=)
cianye dye muntah wat excercise

ditutupi dgn timbunan bebola =)

No comments:

Post a Comment

Monday 18 April 2011

fisioterapi bersama adik sara


pagi yang terang kini sudah gelap..hehehe saje nak test suara..huhu pada hari ahad yang lepas aku sempat gakla menemani aunty aku bwak ank dye terapi kt hospital..erm awal jgkla kitowg kuar perggh mmg awal giler bgn dr tito..hahaha terpaksa mengkorbankan tido ku itu demi aunty ku yang tercinta....kih3 mula2 kitowg pergi kt pakar diet pemakanan..woo bru aku taw upe2 bdak kcik pom ader diet pemakanan..huhuhu byk info ntip2 yang aku dapat..especially pasal pemakanan untk baby yang baru nak blajar makan..then pastu bwu la kitow pergi kt fisio..kt sane adik sarra didedahkan untuk membuat terapi urutan kaki, tangan supaya bdannye tak lembik..sian gak la kt baby 2 coz masa dye dilahirkan dye mempunyai sedikit masalah dan memerlukan rawatan n penjagaan yang rapi..kin umur dye genap 8bln tp dye still x dapat meniarap lagi..so kita sume doa2kanlah agar sepupu kecilku nie bisa n cepat2 sembuh..insyallah..kat bawah nie adalah antara gmbar2 yang sepat aku ambil =)


kuat ye jgn nges taw=)
cianye dye muntah wat excercise

ditutupi dgn timbunan bebola =)

No comments:

Post a Comment